Witam w naszej biblioteczce materiałów do nauki angielskiego!

 Kochani wychowankowie!

Wiem, że wielu z Was poszukuje w sieci możliwości doskonalenia swoich umiejętności z języka angielskiego lub sprawdzenia poziomu swojej wiedzy przed kartkówką czy sprawdzianem. 

Ponieważ nie mam możliwości pomocy każdemu z Was z osobna podczas dyżuru postanowiłam stworzyć dla Was miejsce w którym znajdziecie przygotowane przeze mnie materiały oraz testy do samodzielnej nauki online. 

Będę tutaj również polecać Wam inne miejsca w sieci, które mogą pomóc Wam w uporządkowaniu swojej wiedzy.

Interesujące Was tematy znajdziecie poprzez etykiety, którymi opatrzę każdy post.

Jeżeli zbliża się Wam kartkówka lub sprawdzian z konkretnego tematu lub konkretnych słówek a nie ma ich jeszcze w naszej biblioteczce - napiszcie do mnie na messengerze lub powiedzcie, gdy spotkamy się w Bursie. W miarę możliwości postaram się znaleźć lub stworzyć coś dla Was.

Mam nadzieję, na udaną współpracę z Wami i zapraszam do korzystania ze strony.

Pani Ewa


Komentarze